okyanusum_ 4 aydır kullanıyorum emziriyorum azalma olmadı. Ama iki gün önce hasta oldum serum takıldım inanılmaz azaldı sütüm yok gibi resmen. Napıcam bilmiyorum sadece emiyor bebeğim
suheyla92 okyanusum_ geciyo geri bol bol kuru dut yiyin bana da olmustu cok korktum ilaçlardan mi diye arastirdim degil yazıyodu dut yedim emziren anne icin malt iceceklerinden ictim bikac gun destekledim bu sekilde sonra eski haline döndü merak etmeyin
bussyy1710 okyanusum_ ya ben de yeni başladım reglim bi de haptan mı reglden mi emin olamadım vallahi. 6 saattir sağmıyorum yumuş yumuş memelerim. Hastalanınca öyle oluyor evet bestlak damla falan al canım geçmiş olsun çoook
okyanusum_ Bu arada ben cerazette kullanıyorum ama ayda 2 defa regl oluyorum kullandığımdan beri. Doktorum ara kanama normal dedi ama ara kanama gibi değil resmen 1 hafta oluyorum ikisinde de. Sizde de bu durum var mı?
bussyy1710 okyanusum_ ben 4.hapı içeceğim daha. Kimisinin kesiyormuş tamamen kimisinin de çok kanaması oluyormuş. Zlyanda gibi bi hap daha var dediğiniz gibi olursa ona geçmeyi düşünüyorum adını tam yazamadım da
suheyla92 bussyy1710 yok onu kullanmayi düşünüyorum o yuzden basliga girdim yaziyi gorunce de yardımcı olmak istedim 🙏