Merhaba kızlar. 4 aylık bebeğim var bu aya kadar hep emzirdim fakat bi kaç gün önce hasta oldum serum vs takıldım ve ondan sonra sütün inanılmaz azaldı. Bu süreçte iştahsızlığım vardı yemek yiyemiyordum. Şu an sütüm inanılmaz azaldı. Bebeğim memeden başka bi şey tutmuyor. Önceden sağdığım sütlerim vardı onları vermeye çalışıyorum ama asla biberon tutmuyor. Sizce ne yapmalıyım şu an bol bol yemeye çalışıyorum ama yinede doyuracak kadar sütüm olmuyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Son olarak kaşık biberon siparişi verdim sağdığım sütleri onunla vereceğim sizce mamaya geçmeliyim sütler bittikten sonra ?