bisenakillisinzaten üst katımızda baba/oğul yaşıyor, bizim ev çok sessiz olduğu için ben bu kadar ses indiğini düşünüyorum. TV vs açmıyoruz, eşim işte oluyor. Kızımla benim de çok bir sesim çıkmıyor normalin dışında. Bu yüzden onların tv sesi telefonla konuşma sesi, kendi aralarında konuşmaları duyuyorum. Hele misafirleri gelse tamam olduğu gibi ses evin içinde