kezbanatalay Kızlar sağ omzum ve sırtım çok fena ağrıyor evde at kestanesi kremi var kullansam bir şey olur mu? Ya da bunun için önerileriniz varsa merakla bekliyorum zira bu ağrı beni ağlatacak yoksa
kezbanatalay jap internnette önerilmiyor diyor da acaba siz doktorunuza falan sordunuz mu ya da bir zararı olur mu sizce sürsem
jap kezbanatalay sormadım kimseye😂 sık kullannıyorum çok fazla ağrıdığı zaman belime sürdürüyorum. Gece bebeğin uyurken falan süre bilirsin 2 3 saate azalır etkisi geçer