yaren1106 Kızlar merhaba 19 gün öncesinde belden aşağısı uyuşturularak dogumum gerçekleşti normalde ağrım sızım Cook olmadı ama 3 4 saattir sağ kasıgimin hafif üzerinde şiddetli bir ağrı var yürürken kolumu kaldıracağım sıra çok ağrım oluyor neden olabilir
yavrupotuncek yaren1106 canım estetik ve nromal farketmez dikişleri soldan sağa çekiştirip sağda sıkıca dikiyolar o yüzden sağ taraf daha çok acıyıp sızlıyo ağrı yapiyo yani dikişin bitim yeri olduğu icin
yaren1106 yavrupotuncek anladım ama 19 gündür ağrımayip bugün ağrıması tuhafıma gitti bıçak saplanıyor gibi🥲
yavrupotuncek yaren1106 ahh naptın benim 7 ay oldu daha agrimiyo ama aylarca orası sızladı ağrıdı özellikle ağır iş yaptigimda