Kızlar yarın 4. Ayımıza giriyoruz ama yaklaşık 10 gündür 4. Ay belirtileri başladı çıldırmak üzereyim aşırı huysuz bi bebek oldu emmek istemiyor mama içmek istemiyor uyumak istemiyor. Uyku düzeni alt üst oldu dogdu dogalı düzenli uyku şeklinde ilerliyoduk ama şu 10 gündür uyumak istemiyor zor uykuya dalıyor neyse uyuyor ve çook çabuk uyanıyor 😣 uykuya dalarken çıglık çıglıga uyuyor acaba diş belirtilerimi bunlar ? Agzının suyu akıyor el sürekli agızda ve baş parmagını agzının içinde gezdiryo bugün ilk defa carpol verdim bir yeri agrıyoda benmi anlamıyorum diye çünkü 2 saat boyunca uyutmaya çalıştım gözünden uyku akıyor ama aglıyor anlayamadım ya