Merhaba güzel anneler . Benim size bi sorum olacak . Bebeğime suyu bi türlü sevdiremiyorum. Alıştırma bardağı aldım ama onu da sevmedi suyu ağzına aldığı an püskürtüyor . Havalar sıcak . İhtiyacı var . Bir de ek gıda da aldığı için kabızlık sorunu oluypr haliyle . Sizler bu soruna nasıl bi çözüm buldunuz . Nasıl alıştırdınız ? Önerilerinize açığım🙏🌸