ysysys Sezaryen sonrası karnı ya da dikişlerin olduğu kısmı tülbent ya da bir örtüyle sarmak gerekli mi? Öyle bir şey duydum ama neden olduğunu anlayamadım. Yaz günü çok terleniyor sarınca daha çok nemlenmez mi dikiş bölgesi? Bilenler yanıtlarsa sevinirim
yesim111 ysysys 20 gün önce sezeryan oldum ben hiç birşey kullanmadım yavaş yavaş indi göbeğim ama eğer kullanmak istiyorsan doktor korse tavsiye ediyor ama bu sıcakta kullanman biraz zor olabilir
ysysys yesim111 benim de 20 gün oldu😅 doktor 2.gün bantı çıkarabilirsin dedikten sonra istersen bi tülbent sar demişti sonra baktım sezaryen karnını sarmaktan bahsediyor başkaları da acaba neden dedim. Bu zamana kadar sardım da ama çok terletiyor dikişlerin kuru kalması da lazım diye bıraktım
Havvanur43 Ben sarmadığima pişman oldum göbek kalmadı fakat sarkmam oldu sarın bence ise yarıyor ablam sarmış sezeryan sonrası hiç sarkmamis