Kubradnccc Arkadaşlar merhaba. Bebeğim henuz kendi başına yürümeyi öğrenmedi ama ellerinden tutup yurutunce parmak ucunda yürüyor. Bu şekilde yürümesi kendi başına yürümesini geciktirecek diye düşünüyorum. Ayakkabı giydirip yürüyüş yaptırıyorum alışsın diye. Bu konuda başka tavsiyesi olan var mı? (1 yaşına girecek)
babyboy_35 Kubradnccc merak etme ablam bu yüzden doktor doktor dolaştı normal dediler düzeldi şimdi senin benim gibi yürüyor
Aslananasi20 Merhaba benimde bebeğim 11 aylık, yürüteç ce hoppala kullanmıştık cok kullanmadık aslında günde 10-15 dk. Ellerinden tuttuğumuzda oarmak ucunda yürüyor, koltuklarda öyle sıralıyor cok endişeleniyorum.
Deva2018 Aslananasi20 Benim bebeğimde öyle yaşına girdi ellerinden tutunca parmak ucunda yürüyor.Koltuk kenarında da öyle duruyor.Acikcasi parmak ucunda nasıl yürüyecek tek başına dengeyi sağlayamaz ki endişeleniyorum bende