Perpa Merhaba 5.30 aylık bebeğim yani 6 ay doldurmasına 13 gün kaldı istdan başka şehire geldik 1 haftadır vıcık şekilde 4 5 defa kaka yapıyor bazı kakası sulu ve az cıkıyo dün acile götürdük doktor muayene etti altı aydan da küçük olduğu için bir şey vermedi sıvı kaybı da görmediği için gönderdi bizi Gaita testi için gelebilirsiniz dedi Takip edin dedi Anne sütü vermiyorum mama veriyorum bol bol da vermeye çalışıyorum sizlerin önerisi nedir kaldığım yer çok sıcak mecburen klima da çalıştırıyorum cam açarak klima derecesini yüksek tutarak dengelemeye çalışıyorum klimadan da olabilir mi bu ishal yoksa mikrobik midir sizce
PamukPrensesannesii Perpa Nasıl yani probiyotikte mi vermediler ? Siz maflor yada enterogenmina alın zaten reçeteli değil bunlar.
biryildiz Benim 10 aylık bebeğim de 2 haftadır ishaldi. Probiyotik verdi doktor onu kullandım. Bir de bol su içirdim. Şuan geçti çok şükür.
Perpa biryildiz eczacı verdi probiyotik damla gerçi onun prospektüsünde 2 10 yaş yazıyor dün kullandım bide dün denize biraz soktum bugün yeşil cıvık kaka yaptı
Umay-gmz Perpa benmkızım 8,5 aylık tatile geldik , çok ishal oldu ğşüttğ mğ dişdrn mi snlamadık gaştada bişey çıkmadı kaledionn probiyotik başladık ikinci gün düzeldi, geçmiş olsun
Perpa @“PamukPrensesannesii”#p31663650teşekkürler acil dr bişi vermeye çekindi tam 6 ay dolmadı diye çocuk doktorunada randevu alamıyorum ama eczane probiyotik bi damla verdi ama onun reçetesindede 2 10 yaş grubu yazıyor bugün gene eczaneye sorucam