mervee345 yok batan yere değil mesela parmak baş tarafına parmak aşasına sağına soluna parmağı komple uyuşturuyorlar 4 giriş zaten parmağın aşa yukarı sağ sol sonra uyuşunca tamamdır 2 kere çektirdim ben korkulacak bir durum yok iğneyide korkuyor iseniz birşey diyemem ben korkmadığım için rahattım sizde kendinizi telkin edin stres yapmamaya çalışın🌸