mom97X Kızlar çevremde çok kişiden duydum, yatmadan bebişe bir damla rezene çayı verince bebeğin gazını alıyor rahatlatıyormuş, çok kişi uyguluyormuş aranızda yapan var mı ??? (Bebeğim 10 günlük)
yamaniskom mom97X bebeğim ağlama krizine girince mecbur verdim denemek için etkisi olmadı bizde sanki bilemedim
minikkus434 mom97X ben kendim içiyordum zaten sütte geçiyor bebek sakinleşiyor gün de iki fincan içiyordum
yavrupotuncek mom97X hayır canım sakın verme alerji yapabilir ve sonucu kötü olabilir Allah korusun vücuduna alerji yaomasi değil nefes alamama dilde şişlik ağır alerji kalp bile durdurabilir inan o kadar çok zor bı bebeğim vardı ki 3. Aydan sonra azaldı ve 4. Ayda tamamen bitti onun yerine sen tane kimyon al iç senden bebeğe geçsin yada o çayi sen iç senden geçsin bebeğime günlük duş aldır gaz çıkarma hareketlerini yaptır bunlar çok faydalı
minikkus434 mom97X onu bilmiyorum cnm ya bize de suya şeker atıp serbet yapıyorlar sancısını alıyor ben de böyle yapıyor dum rezeneyi ilkkez böyle duydum