asyalinaa20 Merhaba benim gibi taze anneler,henüz bizde 10 günlüğüz 😊 Sütüm ilk iki gün hiç denecek kadar yoktu ama bugün bir gogsum ancak 30 cc dolduracak kadar geliyor,gece mama desteği yapıyoruz mecburen bizim gibi sorun yaşayan var mı?
yamaniskom asyalinaa20 bebeğim 55 günlük hem mama hem anne sütü alarak devam ediyoruz malesef. Elinizden geldiğince çok emzirmeye çalışın ve takviyeler alabilisiz süt yapıcı şeyler
melamu asyalinaa20 10 günlük bebek 30 cc çok da az değil bence sık sık emzir artar inşallah sütün bol sıvı tüket
Gul-yildirim asyalinaa20 Sağım makinanız varsa sağmanızı öneririm. Ben bir defa sağdım ve gün içinde bol meyve ve su ile destekledim(üzüm karpuz kavun) . Bayaa arttırıyor. 😂🤷🏼♀️
yavrupotuncek asyalinaa20 bak canım mesela şöyle tam hatırlamıyorum ama şöyle anlatayım bir bebeğin ilk ay diyelim her beslenmede 30 CC ihtiyacı var ama sen sagdiginda diyelim 10 CC cikiyo sonra düşünüyorsun az geliyo diye ama değil iki üç saatte bir sagdigin sütün 30 CC olması lazım her emzirdiginde değil az diye düşünüp asla mama verme bide sağım ile bebeğim emmesi bir değil sağımda 20 CC çıkar bebek emdiginde 30 CC çıkar anlatabildim mi bilmiyorum ama bebek tek seferde 30 CC içmek zorunda değil mesela 10 CC emer uyur bir saat sonra tekrar emer 20 CC içer bu sefer hatta belki daha az emer o yüzden mama vermeyi düşünme ve sagmadan memeden emzirmeye caliş goguslerin yumuşak olabilir ama önemli olan bu değil çünkü göğüsteki süt önemli değil bebek emdikçe süt uretmeye başlar vücut bunlar seni yanıltmasın ilk bebeğim doğduğunda sağım yapiyodum 10 CC çıkıyordu o da zorla bende mama almıştım ama bu bilgiyi öğrendikten sonra o mamayı vermeden çöpe attım ve emzirmeye devam ettim