Alimran Kırk çıkınca gaz sancıları hafiflemişti hatta kolik bebekti o bile geçmişti şimdi yine 3 gündür sürekli ağlıyor mızmız kucakta durmak istiyor yine gaz sancılarımı geldi acaba 😥
MGK Alimran atak haftasında olabilirsiniz 2. Atak 8 haftalıkken oluyor. Atak haftalarını hesaplarken bebeğinizin doğduğu değil son adet tarihinize göre doğması gereken tarihe bakıyorsunuz
Bahalp Benim bebeğim de kolik ve 2 aylık. Bizimde herşey düzelmeye başlamıştı ama bu hafta aşırı ağlamalar arttı. Bir doktorun makalesinde okumuştum, kolik bebeklerde ağlamalar 2. Ayda en yüksek seviyeye ulaşırmış sonra azalırmış. Hepimize sabırlar diliyorum
Alimran Bahalp hadi ya ne güzel sevinmiştim bende geçti diye 3 gündür yine krizi tutunca acaba dedim bide eli sürekli ağzında diş olamaz diye düşünüyorum 🤔
Sinon Benim bebeğim kolik değildi ama şuan aynı şikayetler bende de var eli ağzında doymuyor mu acaba diye mama bile verdim uyumuyor sürekli mız mız ne yapacağımı şaşırdım
Nevintuna Sinon offf bızde 3 ay 24 gunluk aynı sıkayet bızdede var hatta bugun dktra gıttım hersey normal hıcbısey yok Bı ıkı gun sakın sonra yıne cosuyor anlam veremıyom
Mirve0109 @Alimran benım bebegımde aynı 😔 ellerı agzında sınırlenıyor memeyi emmıyor mama verıyorum yemıyor cok zor uykuya dalıyor bu aralar bızımde 2 ay 13 gunluk
Sinon Nevintuna bizimde doktor eniştemiz var dişi kaşınıyordur dedi benimkinin diş yerleri belli erken çıkacak gibi bugün calpol verdirdi biraz sakinleşti çok şükür üstüne nezle yavrum Allah yardımcımız olsun çok zormuş anne olmak
feldspar 8. hafta atak haftası. mental ve fiziksel olarak aniden büyüyecek bu günlerde. huzursuzluğu o yüzdendir. bir iki haftaya rahatlarsınız :)