Bebeğimi 25 Haziran günü doğum yaptım 1 gün yanımdaydı aşırı kusması vardı burnundan bile çıkıyordu kan tahlili yaptılar enfeksiyon çıktı yenidoğan yoğun bakıma aldılar anne karnında kapmış enfeksiyon dendi zaten acil sezeryana aldılar kalp atışları çok hızlıydı Nst de böyle bir durumu yaşayanız oldu mu