Merhaba hanımlar 2 aylık bebeğim var 15 gündür uyurken öksürüyor öksürükten sonra nefes alamıyor morarıyor birçok doktor a götürdük boğmaca dediler 1 hafta hastanede yattık çok defa antibiyotik kullandık geçmiyor kardiyolojiye gideceğiz bu sefer daha önce kimsenin başına böyle bişey geldi mi