Merhabalar,
Ağustosun başında tatile gideceğim. Kızım henüz 1 yaşında zaten bu geçtiğimiz aylarda iki kere hastalandığı için biraz kaygılanıyorum. İlk defa 10 saatlik bir araba yolculuğumuz olacak üstelik. Hem araba içinde hem tatil için (otel değil villa tatili olacak) önerilerinizi bekliyorum. Arabada daha rahat durması için tatilde hastalanmaması için vs neler yapılabilir ya da yaptınız