Arkadaşlar merhaba, bir haftadır ağzımda anlam veremediğim bi ağrı ve acıma var. Dilimin üstü ve kenarları özellikle çok acıyor. Damağımda da iki tane küçük şişlik var, ama onu çekilmesi gereken dişime bağlıyorum. Bi de reflüm var yoğun bi şekilde. Bu şekilde yaşayan var mı reflü kaynaklı mıdır acaba