hulyacam Merhaba. 10 günlük erkek bebeğim var. Normal doğum yaptık. Anne sütüyle besliyorum her iki saatte bir. Her beslenmeden sonra gazını çıkarmaya çalışıyoruz ama çıkarmıyor. Rahatsız da olmuyor. Bunu yaşayan var mı ?
ilenalemin hulyacam 10 günlükken benim de her zaman çıkarmıyordu.tam olarak 3.haftada başladı her şey
vaveyla__ hulyacam benim bebeğimde hiç çıkarmazdı, bir şey olmuyor ☺️ bir tık fazla kusabiliyorlar sadece
ysysys hulyacam iki omzuna da değiştire değiştire al sırtına pat pat vurup biraz ovalayarak gazını çıkarmaya çalış. Bazen hemen olur bazen çok geç bazen de hiç. Ama mümkün olduğunca yer değiştirerek çıkartmaya çalış gaz çıkmayınca bebeği yoruyor hem kusma hem karın sıkıntısı anlamında