slmgn Perşembe günü ogluma 1. Yaş aşısı vardı oldu ve ateşi 4 gündür devam ediyor, antibiyotik te kullanıyor, önceden kesilmiş biletimiz var, ablama gıdecektık oğlumla, sızce gıtmelı mıyım yoksa gıtmemelı mıyım, oğluna etkisi olur mu gitsek..
KLORAK slmgn antibiyotik kullanırken mi aşı yaptırdınız? Doktorunuzun haberi varmıydı. Keşke antibiyotik bitince yaptırsaydınız 10-15 günün çok önemi olmuyor
asam slmgn ates asidan dolayi ise skti yasamazsin ama antibiyotik kullaniyorum demissin ne icin kullaniyosun enfeksiyon ise tabi ablanizin cocuklarina bulasma riski var
Mnli slmgn boğazda kulakta sıkıntı olunca uçaktaki basınçtan daha da sıkıntı yapıyor sağlık ocağına götürüp kulağına baktırın enfeksiyon kızarıklık su gözükmüyorsa dr binebilir derse binersiniz ben çocuk ateşliyken bindim mecburiyetten ama yanıma calpolü aldırmadılar bilginiz olsun