Post açmıştım kızlar 32 günlük oğlumda hareketsizlik halsizlik emmeme ve sonunda sapsarı kusma üstüne acile gelmiştik doktor yatış verdi önce Crp 10 çıktı, aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonu da çıktı, biz 20 küsür günlükken sondalı ilaçlı bir emar filmi çekilmiştik muhtemelen ondandır diyorlar, dün 10 olan crp bu sabah 28 e yükseldi, antibiyotik tedavisi yapılıyor damardan ve gün boyu süren serum taktılar, oğlum uyanıkken sadece ağlıyor uyanık değilken de sadece kucağımda uyuyor, 5 gün yatış verdiler ama belli değil ne olacağı, CRP neden yükselir, bu durum geçer mi nolur söyleyin