umaykusu1 Merhaba güzel anneler. Lohusa dönemindeyim ve bebeğimi emziriyorum. Zorlu bi süreçten geçiyorum artık dayanması çok zor geliyor ve bebeğimi de etkiliyor. Bu dönemde antidepresan kullanan var mı? Kullandıysanız tavsiye edebileceğiniz ilaç hangisi?