aycaesila ay maalesef serum yemeden toparlanmıyor ve beklemek eziyetten ve su kaybından başka bir şey değil bizde 2 gün evde kaldık ilaç verdiler ama onu bile zar zor içirdim su bile tüketmeyince ve idrarında azalma olunca günde bir kere bile bezi kirlenmedi direk getirdim çiş yapmadı dinince acil serum ve 1 günlük yatış verildi zaten sizde kontrol edin bez sayısını ishal dışında hiç çişli bezi oluyormu ağız kuruluğu vs var mı diye bakın bunlar önemliymiş doktorum öyle söyledi