Merhaba herkese. Bebeğim 6 aylık olmak üzere. 4.ayında kan ilacına başladığımızın ilk günü kakada kan çıktı. Hiç bir alerjik belirti (huzursuzluk, deride döküntü, popoda pişik..) olmadığı için direk kan ilacına yorduk. Doktorum süt alerjisi diyebilmek için erken devamı olacak mı bakalım bu arada demiri vermeyelim dedi. 10 gün de süt ürünleri tüketmeyip gözlemleyelim dedi. Ben ilk olarak kan damlasını 5 gün kullanmayıp süt ürünlerine devam ettim. Çünkü 4 ayına kadar hiç problem olmamıştı süt ürünleri çok tüketmeme rağmen. 5 gün kan damlası kullanmayıp 6. Gün damlayı verdim ve yine kan geldi. Doktorum da artık demirden olabileceğini söyleyip 1 ay kullanmayalım demiri takip edelim dedi. Bu bir ay kakada kan göremedik. 5. Ay kontrolunde yeniden başlayalım kan görürsek 1 yaşına kadar kullanmayalım dedi. 3 gün damla verdim (bu arada damlam bestiron) 4.gün koca bir balgam büyüklüğünde kan geldi çok endişelenip doktora gittik hemen kaka tahlili yapıldı ama temiz çıktı. Genel kan tahlili yapıldı temiz çıktı. Besin alerjisi için kan aldılar sonuçlar çarşamba çıkacak. Tabii hemen demiri kestik. Bir daha görmeyiz diye beklerken hop 3 gün sonra yine kakada kan çıktı damla kullanmamamıza rağmen. Muhtemelen süt alerjisidir ama hiç bir belirti yok kandan başka. Acaba başka bi hastalığın habercisi mi diye çok endişeliyim 😔 doktorumuz bu dönemde kakada kan başka bi hastalığı göstermez dese de endişem geçmiyor 😞 hiç bir huzursuzluk ve belirti olmayıp bebeğinde süt alerjisi olan var mı.?Belki kazein ya da yumurta alerjisi de var sonuçlara göre bakacağız ama testte kendini göstermeyedebilirmiş.
Allah tüm bebeklere sağlık versin ❤️ biz annelere de iç ferahlığı😔