Merhaba kızlar 38 aylık kızım var 3 yas sendromunu kesinlikle yaşıyor kalabalık içinde yanlız yasşıyan bir çocuk oldu hep eşimin ailesi çok yakın ama bi okadar uzak ilgi yok yni şimdi benim.kizim bna çok düşkün tuvalet e bile gündüz gitmiyor yeni ve çok sinirli cani sıkılınca bna vurmaya başladı konuşması gayet iyiydi ama bu aralar yanlızlıktan sanırım gerileme var pedegoga goturdum çok şükür önemli bir şey çıkmadı konuşmasının gelişimi için ve yanlışlığına çare için kreş önerdi kızımda okulu çok istiyor ama bn çok kararsızım bu yaş aralığında kreşe gönderen anneler bi bakabilir mi lütfen çok kararsızım.