aslaninannesiiii Kizlar oglum 1 yasinda antibiyotik kullandigimz icin probiyotik aldim bunu tavsiye etti eczacimiz fakat icinde 2 yastan itibaren yaziyor agir gelir mi bize 1 flakom dedi cunku her gun icin?
ayseasel1 Bende kullandım enterogerminaya göre daha uygun fiyatliydi. 3 yaş hala kullanıyorum ama 1 yaşı hatırlamıyorum.