gokceege evet ben kullanıyorum doğduğundan beri uyumuyor bende aynı sekilde yasam enerjim tükendi resmen şuan 21aylik 2aydir kullanıyorum ben doktora sordum bı zararı olmaz dedi resmen mayistiriyo kızımı normalde hiç mayismazdi bile direnirdi bağımlılık da yapmiyor korkma 2 3gundur vermiyorum uykusu geliyo kendi uyuyo