lbvmya 3 buçuk aylık genelde hiç sesli gülmez çok zorlarsam ve gülerse hemen hıçkırık tutuyor bu geçer mi
yavrupotuncek lbvmya ahaha ben de çok gülünce hıçkırık tutar çok gulmemede gerek yok bazen arada gülünce tutuyo çok normal