atlasmomyy Bebeğim 3.ayına giricek denize gidecegiz güneş kremi normalde 6ay öncesi önerilmiyormuş.Ben niveanın bebekler için olan rollon şeklindeki güneş kremini aldım.Kullanmasam sonuçta yanıcak.Sizce sakıncalı mı? Kullandınız mı?
Lilybaby atlasmomyy bilgi doğru 6 aya kadar kullanılmaz hatta bebek denize de sokulmaz. Ama dayanamıyorsanız uv korumalı kollu bacaklı mayolardan alın saat 5ten sonra sokun
izd Güneşe çıkarmamak habuza dokmamak en makulü, yine de çok öecbursanız temiz içerikli olabilir ama nivea değil galiba, ben mustela kullandım ama alto aylıktı yine de