Selam herkese bebeğimin ilk dişi yaklaşık on gün kadar önce çıktı, yavaş yavaş çıkmaya devam ediyor. ancak ikinci dişi hala patlamadı bu normal bir durum mu? normalde gördüğüm kadarıyla hep iki diş aynı anda patlıyordu, ikisinin arasında olması normal mi tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim teşekkürler.