Kadifemsii varlinn ek gıdaya başlayınca su içirdim ama doktorumuz havalar çok sıcaksa az az su içirebilirsin demişti
aybarssena varlinn 2 aylıkken çay kaşığıylw bir yudum veriyordum şimdi 3,5 aylık biraz biberona dolduruyorum içtiği kadar içiyor mama ile besleniyor
smnbr varlinn Bu konuda doktorunuz yönlendirdir sizi Bizim doktorumuz 4 aylıkken başlattı havalar ısındı diye Ek gıda yok mama ve anne sütü var