neslihanca Benim oğlum 8 aylık oldu ama asla ağzını açmıyor ek gıda veremiyorum kaşık hiç sevmiyor alternatif her şeyi denedim ama olmuyor bunu yaşayanlar var mı çok üzülüyorum ağzını kitliyor resmen asla izin vermiyor
larindidems neslihanca benimde öyle asla yemiyo kusuyo ağlıyo napıcaz bilmiyorum daha 6 aylık olacak 4.5 aylıkken başladık ama ağlayacak duruma geliyorum
Helen076111 neslihanca offf sorma ya çıldırmak üzereyim artık tükeniyorum veriyorum öğürüyor zorla veriyorum kusuyor artık bugün sinirden ağladım çok üzülüyorum çok yoğurttan başka hiç bir şey yemez mi bir bebek ya 7ay 19 günlük deliriyorum artık milletin çocuğu kaşığı görünce ağzını nasıl açıyor maşallah
neslihanca Kokoshbaby yemeyen bebek çok zormuş öyle tarifler görüyorum ki insanlar neler yapıyor bizimki sade anne sütü
Kokoshbaby neslihanca yemeyen bebek zor .İnsanların psikolojik siddet uygulaması daha zor malesefffff
larindidems neslihanca evet geçenlerde bende post açmıştım yemiyo kusuyo diye linçlemeye yer arayan insanlarla dolu yardımlaşma için değilde bütün sinirini kusmak için kullanıyolar bazı kişiler 😏
EbruBoluKaya 7,5 aylığız 6 ayında başladık ama yoğurt harici birşey yemiyor sadece anne sütü alıyoruz elbet birgün yer 😂🤲