ZeydsMom ben yıllarca kızılın her tonunu koleston ile boyadım kalitesi çok iyi. Kuaförler hemen açalım diyorlar ben onlara güvenmiyorum. Bi kez açtırdım aslında saçım sağlıklıdır ama kıvırcık olduğundan mı bilmem ne kıvırcıklığı kaldı ne sağlığı ve koptu durdu çok pişman oldum. 8.11de turunculaşma yaşamadım bu renk hoşuma gitti tavsiye ederim