miracefem24 Akıl vermek gibi olmasın ben sana nasıl başa çıktığımı anlatayım olur mu 😇 Ben mama destekli ilerliyorum… Geceleri mama veriyorum gündüz sürekli emziriyorum 3aylık olana kadar bi sıkıntı yaşamadım ama bende sütüm azaldı gibi hissediyorum göğüslerim çok sönük oluyor stres yapmamak gerekiyor… Bestlak kullanmaya yeni başladım bende yararını gördüm göğüslerim şişmese dahi emerken o cuk cuk sesini o yutkunma sesini duyabiliyorum hatta bazen kendi bırakıyor ağzının kenarlarından süt akıyor… Onun haricinde mevsim yeşillikleri de bence çok güzel süt yapıyor roka , maydonoz , marul özellikle 😇