2 aylık olmak üzere bebeğim doğumdan bir hafta sonra sütüm heo tazyikli geldi geliyor bebeğimin boğazında kalio yan kendime doğru çeviriom tam baş biraz daha yüksek şekilde tutuyorum bebegimi boğazına gitmesin diye ama her emzirmem de oluyor uyurken olmuyor uyanıkken bebeğimde sütü hızlı çekiyor ve boğazında kalio neden tazyikli gelir süt sebebi varmı nasıl önleyebilorim ve doğum öncesi sürekli atlet tişörtum islanirdi ama doğum sonrası sütüm göğsümden damlamio ama sıkınca tazyikli atio niye böyle oluyor ne yapabilirim bunun ixin