Gulcem44 7,5 aylıkken memeyi bıraktı oğlum. Başlarda sütüm çok güzeldi yaşı rahat görürüz diyordum ilk günler emmedikçe gözlerim doldu durdu aklıma ilk zamanları geldi sonra dedim niye şükretmeyi unutuyorum hiç emmeyen var emziremeyen var çok şükür 7,5 ay emdi çok şükür sağlıklı çok şükür mama alamaya gücümüz yetiyor 🙏🏻 Allah sağlıklarını esirgesin kendinizi üzmeyin şükürki emdiler aylarca