Havvanur43 Merhaba kizlar tofisadan alışveriş yapan var mı acaba arnizda fiyatlar çok uygun ama ürünler nasıl bilmiyorum
kirikkalp Havvanur43 berbat almayın sakın dünde bununla ilgili post vardı HaydiGiy var ona bakın oda uygun
sanamisorucam Havvanur43 önceden hep alırdım en pişman olduğum şey diyebilirim, söyledikleri bedenler asla aynı beden değil 38 aldığım 40-42 modunda oluyor
aybarsee16 Urunleri berbat iade ve degişim yapmıyorlar ben bi urun aldım geri gonderdim urun gelmedi diye bana mesaj attılar aradım urun yok diyor iademi degişimi kabul etmediler laylpnlu urunleri