Eczacı kuzenim içerik olarak hepsinin aynı olduğunu söylüyor. Ben bruno un serum fizyolojiği ni kullanıyorum. Hem günlük kullanıyorum bitince at. Diğer şişe şeklinde olanları çok uzun süreli kullanmaya önermiyor lar, başka bir markanın almıştım 15 günde kullanılıp atılmasını söylemişti eczacı