Marianne ilk savcıya verdiği ifade şu şekilde
Sayın savcım ben böyle bir yorum yazdım ama cumhurbaşkanımıza yazmadım. Cumhurbaşkanının görseli altında bir başka kişi ile yorumlaşıyordum bu yazıyi ona yazdım cumhurbaşkanının adı geçerek bir hakaret etmedim o görseli kendi sayfamda paylaşmadım .bu şekilde vere savcıda zaten dediğin gibi cumhurbaşkanın adı geçmiyor yorumunda tamam bu yorumdan bişi olmaz demişti ve konu kapandı sanmıştık biz 5 ay sonra mahkeme kağıdı geldi. Eşimin sabıka kaydı hiç bişeyi yok. Sizin öngörünüz nedir acaba sizce hapse girer mi