Öncelikle geçmiş olsun canım. Bende bebeğim 2 aylıkken hamilelikte sıkıntı yaşadığım tüm dişlerimi yaptırdım. Kanal-diş çekimi-dolgu. Doktorum herhangi bi sıkıntı olmaz emzirme için demişti. Eczacı bi arkadaşıma danıştım o da ilacın etkisi geçene kadar emzirme yine de demişti 2-3 saat kadar. Bende doktora gitmeden sütümü sağıp biriktiriyorum güzelce de doyuruyorum. İlacın etkisi geçene kadar o sütü verdim sıkıntı olmadı 🌸