Bsjdldkdkdld Kızlar kullanıp memnun kaldığınız yerli ve boykot ürünü olmayan bir firma önerir misiniz acil lütfen🙏🙏💓
Nacafa Bsjdldkdkdld ben finish kullanıyorum normalde ve bitmek üzere bitiğinde sparks mıydı neydi o markadan almayı düşünüyorum. Kayınbabamlarda kullanıyorlar iyi gibiydi
annesininbebisi Glisten var ben yeni aldım bir kere denedim yoğun lekeli bir bulaşığım yoktu çıkardı lekelerini. Öncesinde u green clean kullandım onun bulaşık makinesi tableti iyi ama sıvı deterjanindan memnun kalmadım. Bu ikisi de yerli ve temiz içerikli ürünler.
_-zynp-_ Bsjdldkdkdld renax kullanıyorum memnunum ☺️ annesininbebisi onu kullandım ilk yıkamada bir şey yapmadı glisten ama sonrasına bardaklarımı sararttı sanki bir yıldır çay içilmiş suya tutulmuş gibiydi 🫣
annesininbebisi _-zynp-_ öyle mi ya u green clean in sıvı deterjanı da öyle yaptı. Başka bir şeye geçeyim madem
_-zynp-_ annesininbebisi maalesef benimde elimde duruyor 😀 bende yorumlarına bakıp sipariş vermiştim glistenin tüm yorumlar olumluydu ama hüsrana uğradım renaxı öneririm ama 👍🏻
bana1cocukyetti Bsjdldkdkdld ben çok memnunum umarım siz de memnun kalırsınız, adı elit’ti galiba mavi paket🌸
Merveeofs Bsjdldkdkdld ben turkishcare kullanıyorum hem tablet hem toz formu var ikisini de denedim gerçekten çok memnunum