aeaslan Merhaba bi iki haftadır ara ara oğlumun bezinde çiş bölgesinde turuncu leke oluyor. Sebebi sıvı eksikliği mi? Su içmek istemiyor. Sütü sadece uyurken içiyor. Ek gıda almak istemiyor.
me_o531 aeaslan benim kızımda 7 aylık olacak aynı sorun bizdede vardı Doktorumuza danıştım hemen havalar çok sıcak olduğu için vücudu sıvı kaybediyor yeterli sıvı alamıyor suyu ve sıvı tüketimini arttırın demişti sıvıyı arttırınca düzeldi
Smr29 aeaslan benm oğlumunda öyle oluyor daha 4 aylık su veriyorum ama az verdiğim zmn oluyor böyle. Birde ben bazı doktorları anlamıyorm su vermey diyorlar da belliki gerekiyor yoksa byle sorunlar oluyor sadece su del tabi stnde tam içmesi lazm
newmom23 aeaslan kesinlikle sebebi sıvı eksikliği canım benim oğlumda 4.5 aylık onunda öyleydi doktora götürdük kan ve idrar tahlili temiz çıktı sadece sıvı eksikliği var dedi doktor ☺️
mehtap3423 aeaslan aynı şekil benim oğlum da var dün götürdüm hastaneye idrar testi yaptı bişey çıkmadı susuz kalmış dedi bol bol su verin dedi doktor
aeaslan jap hangisiyle verirsem vereyim öğrendi puuufff yapıp tükürüyor. Ek gıda da almak istemiyor tükürüyor. Biberon tutmuyor reddediyor. Sağdığım sütü sadece uyurken verebiliyorum 😭
feyzaninemresi aeaslan benim oğlumda ilk 6 ay içinde olmuştu, kötü de kokuyordu idrar yolu enfeksiyonu demişti doktor tedavi olmuştu bi doktora götürün derim