Bir ay önce tartıda kilomu görüp kendime inanamadım ve hemen buna bir dur demem gerektiğini anladım. O an diyetisyenime mesaj attım ve şu andan itibaren diyete başlamak istiyorum lütfen bana yardım et dedim. Tartıldım ve sonucu fotoğraflayıp gönderdim. Diyetisyenim hem yakın arkadaşım olduğundan hem de daha önce gebeliğim boyunca yine birlikte çalıştığımızdan kaynaklı yaşam tarzımı sevdiğim ve sevmediğim şeyleri biliyordu ve birkaç saat içinde bana 10 günlük planımı gönderdi. 29 mayısta başladığım diyet serüvenime birkaç gün önce öğrendiğim insülin direnci tanısı eklenince neden bu kadar kolay kilo alıp çok zor verdiğimi anlamış olduk. Bayram boyunca serbest yedim içtim 5 gün. Ama sonrasında yeniden devam ettim. 100 kilo ile başladığım diyete bugün 93.5 kilo ile devam ediyorum.
Kendi kendime motive olmak için yazdım aslında bu gönderiyi de. Ama eğer ki kilo vermek isteyen ancak bir türlü alışkanlıklarından vazgeçemeyen birileri varsa belki onlara da motivasyon kaynağı olur diye düşündüm.
Herkese iyi pazarlar 🎉