benim kızım sürekli yiyor 😅 kahvaltısını ve akşam yemeğini çok güzel yer. öğleni diğerlerine göre az yiyor . çok hareketli olduğu için elinde sürekli bir meyve, salatalık, havuç, çerez falan oluyor. zaten acıkınca kendisi söylüyor yada meyve vb. yemek isterse söylüyor. sizin bebeğinizde zamanla söylemeyi öğrenir.
uyku hemen deliksiz uyumaya dönmüyor 1 2 haftayı buluyor(kızımda öyle oldu) . çok nadir zamanlarda hala uyanınca falan emmek istiyor, geçiştiriyorum