Kızım 6 yaşında rota virüse yakalandık iki gün hastanede yattık çıktık şuan sadece ishal var doktor flagyl şurup yazmış ama sabah ogla akşam diyor antibiyotik yazıyor üstünde antibiyotik sabah öğlen akşam alınmaz kullananlar nasıl kullandı yazarmisiniz birde bu ishali kesmek için ne yapabiliriz floramaxta kullaniyorum