gizmopol ah bu anneler 😂 ya devir onların devri gibi değil satılan meyve sebze bile organik değil öyle hormonlu, çocuğun da hücre aralıkları yeni yeni birleşiyor besinlere alerjik reaksiyon gösterme ihtimali çok yüksek. O yüzden en az 5.5 ayı bekle derim ben canım. Ayrıca destekli oturt kucağında tabii ki. Bir ay sonra ek gıdaya geçtiğinizde mama sandalyesinde devrilmesin sağa sola. Bazı doktorlar 3. Ayda başlatıyor destekli oturtmaya. Bana da çok şey diyolar ben ya öyle mi diyorum olur yaparım diyorum ama yapmıyorum. Teyzem ben çocukları 2 aylıkken başlattım ek besinlere falan demişti 😂😂