Merhabalar, bu müzikale bebeği ile giden var mı? Arkada dev ekran deniz önde dans ediyorlarmış pinkfong şarkıları eşliğinde. Evde de çok sık açıyorum dinliyoruz telefondan vs. Ekran göstermiyorum mümkün mertebe kaçınıyorum ama tv nedir biliyor elbette. 8 aylık bebek korkar mı acaba diye gideniniz varsa sizlere danışmak istedim.
Gidecek olan varsa da tanışalım ben İstanbul Akasya için aldım bilet ☺️