esrhrn Rabbim evlatlarımıza sağlık versin inşallah,bebeğim abisinden geçen grip yüzünden bir türlü öksürüğü geçmiyor,sizlerde durum nasıl öksürük ile nasıl baş ediyorsunuz?
Fadimenur0468 esrhrn kac aylik bebegin canim prospan diye bi surup var bitkisel kizim 5 ay 8 günlük ayni grip oldu ve hastaneye götürdük sizde götürün ki ilerlemesin. Prospan oksüruk surubu illiadin burun acici cocuklar icin olanini bricanly balgam sökücü peditus grip ve soguk algınlıgi bunlari 1 hafta kullandik yavas uavas gecti arası sıra öksürük oluyor ama gecti sükür. Bide ben nane ve üzerlik diye tohum var onu kaynattim icirdim bide bol bol emzirdim.
Hohomoromu esrhrn hiç bu kadar yazın gelmesini istememiştim kışı seviyordum ama küçük bebekle kış aylarnda hıc bır sey yapılmıyor bide üstüne hasta oluyorlar salgın dalan yeni atlattık Allah korusun ya hepsini buna şükür
esrhrn Fadimenur0468 2 aylık daha bize de sadece prospan verdiler ama o balgamı aşagı indirmiş hava veriyoruz şuan yavrum doğdu hemen grip oldu :(
Fadimenur0468 esrhrn canim benim bebegim 40 in ici de oldu ve bronşit olmus düsun ilerlemis insaallah hemen atlatirsiniz.
Tugba42 Benimkide öksürüyor kuru kuru birazda burun akıntısı var ama keyfi yerinde gitmedik gitmemiz gerekirmi bilmiyorum Allah hepsine şifa versin
esrhrn Tugba42 hiç aksatma bi an da ciğerlere iniyor,bize de iğne verdi 3 gün sabah akşam iğne olucaz:(
Tugba42 esrhrn gecmis olsun bebise daha kucuk ben dün gttim.doktora hava verdiler artı evdede sabah öğle akşam yapacağım bronşit olmuş bebeğim malesef
esrhrn Tugba42 size de geçmiş olsun hemen bronşite dönüp ciğerlere iniyor zormuş kış bebekleri ilk oglumda hiç yaşamadım bunları nasıl bir mikropsa bana da geçti bende bebekte hasta ama iğne iyi geldi öksürüğü azaldı çok şükür
Tugba42 esrhrn evet peki sırtı bizimkinin yatağında çok.terliyor kalın giydrmiyorum ama pattaniyeei biras kalın odada sıcak oluyor genelde acaba ondan olmuş olabilirmi