_mom20 Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık altta iki tane dişi var ve bugün ne göreyim üst köpek dişinin biri patlamış üstte başka dişte yok ya düzensiz çıkıyor diye dişleride düzensiz olursa başına böyle birşey gelen var mi
Minel-inannesi _mom20 dişlerde duzen diye bi tablo yapmislar guya ama benim kizimda hic uymadi o tablodaki siralamaya. Kopek dislerini azilardan daha zor cikariyo. Ustteki 2si uc verdi 2ay sonunda şükür. Alttaki 2ler beyazlamaya baslamis simdide. Onlar ne kadar zamanda çıkar Allah kerim🤷
Tuba_44 _mom20 benim oğlumda da alt iki ard arda patladı üstte hiç yok altta 3. Patladı tekrar 9 aylık normaldı sıralamaya göre üst çıkması lazımdı
_mom20 Minel-inannesi ya zaten şu 1 haftadır herşeye ağlıyor elletirmedi ağzına ben üst dişlere bakıyorum birşey yok bugün fark ettim köpek dişi patlamış ishali de vardı zaten ben sıcaklardan diye düşünmüştüm de dismis
Minel-inannesi _mom20 mahvoluyolar kuzular bu sicakta dis fiye. İshal, pisik, döküntü, istahsizlik, memeye yapisik, ağla ağla ağla 🤦 büyümek zor zanaat 😊
_mom20 Minel-inannesi merhaba birşey sorucam ya döküntü demiştiniz ya nasıl bir döküntü isilik gibi mi
Minel-inannesi _mom20 evet ama isilikten biraz daha büyük kirmiziliklarda oluyo ara ara. Siz yinede kontrol icin en azindan saglik ocagina ugrayin bu aralar el ayak ve 6.hastalik salgin durumda
_mom20 Minel-inannesi uğradım sağolun dediğiniz gibi ara ara kızarıklıklar oluyordur Dr sıcaktan dedi
esmanur433 _mom20 aynısını yaşadım hiç bi sorun görünmüyor şimdilik 10 aylık 7 dişi bar 8. Yılda 1 haftadır geceleri acayip huzursuz bi sorun görmedim açıkçası ben zaten herkes tek tip çıkaracak diye bir şey yok