Alperenmomss cocuga gore degisir bence. 32 aylik. Butun sinyalleri veriyodu ama bi basladik simdi bi daha bez de takamam. İsine gelirse tuvalete, gelmezse oldugu yere birakiyo. Bence sonradan cayacaksaniz asla baslamayin. Kendi cocugum adina konusayim 18 aylik baslamam delilik olurdu. Gece kuru, sabah cis lazimliga, banyo oncrsi klozete, kakasi gelince lazimliga yapiyodu ama su an hersey tepetaklak. Zormus valla allah yardimcimz olsn